CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 7 February 2012

kata hati ini


untuk kedua orang tua aku dan pemilik hati aku .


dah hampir setahun kami habis kan masa bersama
hampir setahun kami cakap yang kami sayang
antara satu sama lain 

harap dapat merestui hubungan ini.
harap menghalalkan hubungan ini dengan ikatan yang sah.
kami berharap semua yang kami lalui mendapat keredhaan dariNYA

ikhlas dari hati ini
tiada orang lain yang penting dari orang tua
tapi untuk masa hadapan
aku memerlukan seseorang yang bimbing dan menjaga aku
aku inginkan hubungan ini menjadi sah dan halal
doa kan kebahagiaan kami
restui hubungan kami

aku akan belajar menjadi seorang yang lebih bertanggungjawab
Insyaallah dengan hubungan yang halal ini
hidup akan sentiasa diberkati dan lebih bermakna.

Alhamdulillah jika semua ini menjadi realiti dan kenyataan .
sentiasa berdoa dan meredhai pemberian yang Maha Esa.
Terima kasih kerana telah melahirkan aku ke dunia ini

harap mereka faham dan merestui permintaan ini.
lepas lah dari dosa yang sentiasa ada disetiap nafas dan detik hidup aku.
aku inginkan hubungan yang halal dan diredhai.
Ya Allah ,
permudahkanlah segala yang dirancang ini,
beri kami petunjuk,
panjangkan jodoh kami .
AMIN YA ROBBAL ALAMIN 

No comments:

Post a Comment