CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 7 February 2012

untuk engkau si bakal suami

to my future husband
FAKHRUL MAJID

mungkin kita hanya merancang semuanya sayang
aku tahu yang kau sedar semuanya atas kehendak NYA
aku memang inginkan kita kekal selamanya .
dan kau pun sedar
hampir setiap hari aku akan cakap yang aku takkan tinggalkan kau 
dan aku sayangkan kau !
kau tak perlu risau .
aku akan cuba dan sentiasa berdoa
semoga apa yang selalu kita rancang akan menjadi kenyataan 
InsyaAllah sayang .

macam selalu aku cakap kan 
kau tak perlu nak ragu-ragu 
tak perlu nak risaukan
tak perlu nak takut kan
kalau ada jodoh kita tak kemana
tapi kalau memang bukan jodoh kita
aku harap kau bersiap untuk itu
tapi aku nak kau selalu ingat 
yang aku sentiasa ada untuk kau .
sentiasa ada untuk selamanya ,
itu janji aku .


akucintakausipemilikhati :')



No comments:

Post a Comment